Ga naar de hoofdinhoud

IDEAL klantenservice

Europel, distributeur van IDEAL, werkt samen met Pactechno als exclusieve servicepartner. Pactechno is gespecialiseerd in on-site services en onderhoud van alle IDEAL machines. Onze getrainde servicespecialisten zijn door IDEAL geautoriseerd en gecertifiiceerd om alle service en onderhoud aan uw IDEAL machines uit te voeren. Daarnaast verzorgen de service specialisten ook on-site training aan alle IDEAL apparatuur.

Installatie & Instructie

Voor de professionele elektrische en hydraulische snijmachines maar ook voor de groot volume papiervernietigers is het belangrijk deze apparatuur bedrijfszeker en professioneel te laten installeren door een specialist. Hij kent alle in- en afstellingen van uw nieuwe machine en zorgt dat u de apparatuur snel en veilig in productie kunt nemen.

Instructie

Na installatie geeft de monteur u uitleg en instructie hoe u veilig en betrouwbaar met uw nieuwe machine kunt werken. Ook als u nieuw personeel krijgt om met de machine te werken kunnen we een speciale training bij u ter plaatse aan uw eigen apparatuur verzorgen.

Na installatie voert de monteur alle verpakkingsmaterialen af.
Deze service is mogelijk voor alle machines van IDEAL.

Installatie, training, onderhoud of een storing?

Wij helpen u graag.
Bel tijdens kantooruren onze hotline +31 30 60 48 117 of mail info@pactechno.nl

Onderhoud

Heeft u een storing aan de machine of is onderhoud gewenst dan kan dit ter plaatse worden opgelost. De monteur controleert de originele fabrieksinstellingen en stelt deze indien nodig opnieuw af.

Het onderhoud bestaat uit het controleren van de aan slijtage onderhevige onderdelen en het reinigen en ontvetten van de vervuilde delen. Bewegende delen worden opnieuw gesmeerd en ingevet. De machine wordt vervolgens gekalibreerd en getest. Naast het voorkomen van storingen zijn de werkzaamheden er ook op gericht de veilige werkingen van de machine te controleren. Tot slot wordt er een servicerapport opgemaakt met eventuele aanbevelingen.

Onderhoudsovereenkomst

Voor het periodieke onderhoud kan een onderhoudsovereenkomst worden afgesloten. Naast de jaarlijkse onderhoudswerkzaamheden zoals bij Ad-hoc onderhoud staat omschreven biedt deze overeenkomst extra voordelen bij reparatiewerkzaamheden zoals korting op de voorrijkosten het arbeidsloon en op onderdelen. Naast telefonische ondersteuning krijgt men voorrang bij storingen en streven wij ernaar binnen 8 werkuren na de melding met het verhelpen van de storing te kunnen aanvangen.

Storing?

Neem onmiddellijk contact met ons op als u een storing hebt.
Bel tijdens kantooruren onze hotline +31 30 60 48 117, of mail….